Træningscenter

Et træningscenter for alle

Mange bruger kroppen for lidt eller forkert i hverdagen. Det giver smerter og spændinger, som træning kan lindre og forebygge.

Træning vedligeholder og øger kroppens evne til at yde. Kroppen bliver stærkere, mere smidig og udholdende. Nyeste forskning understreger, at styrke- og konditionstræning er gavnligt for stort set alle - uanset alder og diagnose eller årsagen til smerte eller nedsat kraft og udholdenhed.

Træning på abonnement

Træningscenteret henvender sig særligt til dig, som har behov for generel træningsvejledning, hvor der tages hensyn til eventuelle små skvavanker. Dit individuelle træningsprogram udarbejdes og justeres løbende af en af vores instruktører, så du altid træner målrettet og med den rigtige intensitet.

Du er velkommen hos os, hvis du ønsker at blive stærkere og få bedre kondition eller at tabe dig.

Kontrakt ved brug af træningscenteret

Opfølgende træning som led i individuel behandling eller holdtræning (med henvisning)

Du kan træne i vores træningscenter via din henvisning og dermed med tilskud fra den offentlige sygesikring og evt. sygesikringen Danmark og Kommunen.

Opfølgende træning i FysioDanmark Ballerup er for dig, som allerede er henvist til fysioterapi og får individuel behandling hos en vores fysioterapeuter eller går på et af vores hold.

Din fysioterapeut udarbejder et træningsprogram, som tager udgangspunkt i din henvisning og den individuelle behandling. Fysioterapeuten justerer dit program i forbindelse med dine behandlinger, så du altid træner målrettet og med den relevante intensitet.

Det er din egen læge og fysioterapeuten som vurderer, om du er berettiget til opfølgende træning eller om du har et mere generelt træningsbehov, hvor der tages hensyn til eventuelle småskavanker. Så kan et abonnement være et godt alternativ.